غمآهنگ

غمآهنگ

(دانلود آهنگ و موسیقی غمگین)
غمآهنگ

غمآهنگ

(دانلود آهنگ و موسیقی غمگین)

دانلود آهنگ غریبانه (هر چی آرزوی خوبه مال تو) از احسان خواجه امیری


نام آهنگ: غریبانه (آرزوی خوب)

هنرمند: احسان خواجه امیری

ترانه سرا: افشین یداللهی

آلبوم : برای اولین بار

آهنگساز: احسان خواجه امیری

تنظیم: بهنام خدارحمی

دانلود - ۵/۵ مگابایت


                                    >> دانلود آهنگ و موسیقی غمگین پاپ <<

متن ترانه:

هر چی آرزوی خوبه، مال تو * هرچی که خاطره داری، مال من

اون روزای عاشقونه، مال تو * این شبای بیقراری، مال من

منم و حسرت با تو ما شدن * تویی و، بدون من رها شدن

آخر غربت دنیاست مگه نه * اول دو راهی آشنا شدن

تو نگاه آخر تو / آسمون خونه نشین بود
دلتو شکسته بودن (بودم) / همه ی قصه همین بود

می تونستم با تو باشم / مث سایه مثل رویا
اما بیدارم و بی تو / مث تو تنهای تنها

هر چی آرزوی خوبه، مال تو * هرچی که خاطره داری، مال من

اون روزای عاشقونه، مال تو * این شبای بیقراری، مال من

هر چی آرزوی خوبه، مال تو * هرچی که خاطره داری، مال من

اون روزای عاشقونه، مال تو * این شبای بیقراری، مال من


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد